Elektronik
Başvuru Sisteminde (EBS) kayıtlı firmaların adres, iletişim ve KEP adresi
bilgilerinde hatalar tespit edilmiştir. Firmalara kayıtlı adresleri üzerinden
gönderilen birçok resmi yazı adres hatası nedeniyle geri dönmekte, KEP
adresleri üzerinden gönderilen yazılar ise KEP adresinin hatalı veya aktif
olmaması nedeniyle ulaştırılamamaktadır. EBS’de
kayıtlı tüm firmaların firma yetkililerinin EBS-Kullanıcı İşlemleri- Firma
Bilgileri ekranından firma adres, il, ilçe, telefon, e-posta adresi ve KEP
adresi bilgilerini kontrol etmeleri ve gerekli güncellemeleri yapmaları
gerekmektedir.
Kurumumuz
Elektronik Başvuru Sistemine mutlaka MERSİS
numarası ile kayıt olunması
gerekmektedir. Sadece MERSİS numarası olmayan Kamu Kurumları, Döner Sermaye
İşletmeleri ve Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olanlar vergi numarası ile
kayıt olabilirler. Firma kayıtlarında tüm bilgilerin doğru girilmesine özen
gösterilmelidir.
EBS
sisteminde MERSİS kaydı bulunan firmalar firma yetkili değişikliklerini
EBS-Kullanıcı İşlemleri- Firma Bilgileri- Firma Yetkilisi Bilgileri ekranından
yapabilirler. EBS’de MERSİS kaydı olmayan firmaların Kuruma yapacakları firma
yetkili değişikliği ve firma unvan değişikliği başvurularında dilekçelerinde
mutlaka MERSİS numarasını belirtmesi gerekmektedir.
Firma
faaliyet tipi değişiklikleri ve eklemeleri ile firma iletişim bilgileri
güncellemeleri firma yetkilileri tarafından yapılabildiğinden, değişikliklerin
Kurumumuza başvuru yapılmadan firma yetkilisi tarafından yapılması
gerekmektedir. Firma
tipi, firma yetkilileri tarafından EBS-Kullanıcı İşlemleri- Firma
Bilgileri ekranından “Firma Tipleri” alanından eklenebilmektedir.