06.03.2023 - Klinik Araştırmalar Dairesi Başkanlığı

Klinik Araştırmalar Dairesi Başkanlığı tarafından pandemi süresince ara verilen başvuru sahipleri/firma görüşmeleri 13 Mart 2023 tarihi itibari ile yeniden başlayacaktır. Görüşmeler bizzat Daire Başkanı ile her hafta Pazartesi günü 10:00-12:00 arasında çevrimiçi yapılacaktır.


Görüşme talepleri aşağıda belirtilen hususlar çerçevesinde gerçekleştirilecektir:


-       Görüşme talepleri için 3 iş günü öncesi p.cetinkaya@titck.gov.tr adresine e-posta gönderilmesi gerekmektedir.


-       Görüşme talebi iletilirken görüşmeye katılacak kişi/kişilerin ad-soyadı-unvan ve iletişim bilgileri ile görüşme talebine ilişkin detaylı açıklamaların e-postada yer alması gerekmektedir.

Görüşme süresi 15 dakika ile sınırlıdır.    


-       Görüşme gündemi belirlenmeden önce mevzuatta ve Klinik Araştırmalar Dairesi Başkanlığı tarafından yayımlanan duyuru, sıkça sorulan sorular vb. gibi dokümanların ilgili soruya verilecek cevabı içermediğinden emin olunmalıdır. Teyit amaçlı görüşme talepleri değerlendirilmeyecektir.


-       Görüşmelerde başvuru öncesi yönlendirme talepleri, başvuru sahiplerine yazılan eksiklik yazılarında anlaşılmayan hususlara ilişkin sorular cevaplandırılacak olup, başvurulara ilişkin önceliklendirme talepleri için randevu verilmeyecektir.


-       Görüşme konusunun net olarak belirtilmediği durumlarda görüşme talepleri değerlendirilmeyecektir.


-       Görüşmeler ikinci bir bildirime kadar çevrimiçi olarak yapılacaktır. Başvuru sahiplerinin e-posta adreslerine toplantı linkleri gönderilecek olup, toplantı zamanında değişiklik yapılması durumunda söz konusu e-posta adresine bildirim yapılacaktır.


Bununla birlikte; 13 Mart 2023 tarihi itibari ile taraflara başvuruları hakkında telefon ile bilgi verilmeyecektir. 


Tüm görüşmelerin belirtilen bu hususlar çerçevesinde yapılması görüşmelerin verimli geçmesi ve zaman yönetimi açısından önem arz etmektedir.


İlgililere önemle duyurulur.