30.10.2023 TARİHLİ
RESMİ GAZETEDE YAYIMLANAN 3 ADET SÖZLEŞMELİ PERSONEL ALIMINA İLİŞKİN
BAŞVURU DEĞERLENDİRME SONUÇLARI
30.10.2023 tarihli Resmi Gazetede yayımlanan 3 adet
sözleşmeli personel alım ilanına ilişkin başvuru değerlendirme sonuçları
aşağıda yer almaktadır.
Tecrübe istenen
pozisyonlar için adaylardan söz konusu tecrübelerini belgelemeleri için SGK
Tescil ve Hizmet Dökümü ayrıca tecrübenin geçtiği kurumdan alınmış çalışma
belgeleri istenmiştir. Ancak SGK Tescil ve Hizmet Dökümünde yer alan unvanlar
ile çalışma belgelerinde yer alan unvanların farklı olduğu tespit edilmiştir.
Bu sebeple tecrübelerin ilanda yer alan tecrübeyi karşılayıp karşılamadığı
tespit edilirken, resmi kayıtların daha doğru olacağı kanaatinden SGK Tescil ve
Hizmet Dökümü kayıtları baz alınarak değerlendirme yapılmıştır. Ancak SGK
Tescil ve Hizmet Dökümünde unvan yazmayan veya SGK Tescil ve Hizmet Dökümümde
daha kapsamlı unvan belirtilen süreler için ilgili kurumdan alınmış çalışma
belgeleri değerlendirmeye alınmıştır.
Başvuru sonuçlarına göre isimlerinin
yanlarında "Sözleşme Yapmaya Hak Kazandı” yazan adayların aşağıda yer
alan evrakları en geç 8 Aralık 2023 tarihi mesai bitimine kadar Söğütözü
Mahallesi 2176.Sokak No:5 PK 06520 Çankaya/Ankara adresinde yer alan Kurumumuz İnsan Kaynakları Daire
Başkanlığına elden veya posta yolu ile teslim etmeleri gerekmektedir. Belirtilen
süre içinde evraklarını teslim etmeyen adaylar yerine sırasıyla yedek adaylar
çağrılacaktır. Başvuru evraklarının APS, posta veya kargo ile gönderilmesinden doğacak
aksaklıklardan Kurumumuz sorumlu değildir.
Adaylar, Güvenlik Soruşturması ve Arşiv Araştırması
Kanunu uyarınca Arşiv Araştırmasına tabi tutulacaktır. Bu sebeple göreve başlama tarihleri
ilgililere ayrıca tebliğ edilecektir.
Başka kamu kurum ve kuruluşlarında sözleşmeli
statüde çalışan ancak bu ilan ile Kurumumuz sözleşmeli pozisyonlarını kazanan
adayların, “Sözleşmeli Personel
Çalıştırılmasına İlişkin Esaslar” ek madde 2 uyarınca atamalarının
yapılması için eş durumu, sağlık durumu veya unvan değişikliği durumunu
belgelemeleri gerekmektedir.
Bu duyuru resmi
tebligat niteliğindedir. İlgililere ayrıca tebliğ edilmeyecektir.
NOT: Feragat etmek
isteyen adayların (Feragatname İçin Tıklayınız.) ilgili belgeyi indirip
doldurduktan sonra atama@titck.gov.tr adresine
feragatnameyi mail atmaları gerekmektedir.
Söz konusu sonuçları
görüntülemek için başvuru yaptığınız unvanın hizasına tıklayınız.
Pozisyon |
Başvuru Sonuçları |
Destek Personeli (Şoför) (İstanbul) |
|
Teknisyen (İnşaat) |
İSTENİLEN EVRAKLAR:
1. Başvuru Formu (Tıklayınız)
2. Nüfus Cüzdanı Fotokopisi,
3. Öğrenim Durumunu Gösterir Belgenin Aslı ve Fotokopisi
(Eğitim durumunu gösterir belgelerin aslı ile birlikte kurumumuza arkalı önlü
bir adet fotokopilerini getirmeleri halinde Kurumumuzca aslı görülmüştür
şeklinde onaylanarak aslı geri verilecektir.)
4. 2022 KPSS Sonuç Belgesi
5. SGK Tescil ve Hizmet Dökümü (Karekodlu olarak e-Devletten
alınacaktır.)
6. Çalışma Belgesi (Sadece Tecrübe İstenen Pozisyonlar)
7. Sürücü Belgesi Aslı ve Fotokopisi (Sadece Sürücü
Belgesi İstenen Pozisyonlar)
8. 4 Adet Fotoğraf (4,5 x 6 cm Ebadında),
9.
Askerlik Durumunu Gösterir Belge
10. Mal
Bildirim Formu (Form el yazısı ile önlü arkalı tek nüsha ve kapalı zarf içinde
teslim edilecektir.) (Tıklayınız)