03.11.2022 - İnsan Kaynakları Dairesi Başkanlığı

27.11.2022 tarihinde yapılacak olan Görevde Yükselme ve Unvan Değişikliği sınavı başvuru inceleme sonuçlarına itiraz ile bu itirazların değerlendirilme süreci tamamlanmış olup yazılı sınava girmeye hak kazanan adaylara ilişkin nihai liste ek listede yer aldığı şekilde tespit edilmiştir.

İlgili personelin, 10.11.2022 tarihi saat: 17:00’a kadar, sınava kayıt için aşağıdaki link ile ulaşılan “BEDAM Kurum Sınavı Aday Bilgi Sistemi” giriş yaptıktan sonra sırasıyla aşağıdaki işlemleri tamamlamaları gerekmektedir.

BEDAM Kurum Sınavı Aday Bilgi Sistemine giriş linki:

https://onlinebedam.baskent.edu.tr/kurum-sinavi-aday/site/login

 

Sisteme Giriş Yaptıktan Sonra Sırası İle Yapılması Gereken İşlemler

1.       Sisteme profil fotoğrafı yüklemeleri, (Sistem profil fotoğrafı yüklemeden hiçbir işlem yaptırmamakta.)

2.       “Sınav İşlemleri” sekmesinden “Başvurularım” kısmına giriş yaptıktan sonra, başvuru unvanını kontrol edip herhangi bir dosya yüklemeksizin doğrudan başvuruyu onaylamaları,

3.       150 TL olan sınav ücretini yatırmaları (ücret kredi kartı ile yatırılabileceği gibi banka havalesi/EFT yolu ile de ödenebilmektedir.),

gerekmektedir.

 

 

Sınavı Ücretini Banka Havalesi/EFT Yolu İle Göndermek İsteyen Personelin Ücreti Yatıracağı Banka Hesabı Bilgileri:

                Hesap Adı: Başkent Üniversitesi

                IBAN:TR 97 0013 4000 0007 9691 0001 16

                Denizbank Kurumsal Şubesi

                Hesap Numarası: 796 910 – 364

 

BEDAM Kurum Sınavı Aday Bilgi Sisteminin Giriş Sayfasında;

·         “E-Posta / TCKN / YBKN / Sicil No” kısmına TC Kimlik numarası veya kurumsal e-posta adresi (her iki veri de geçerlidir.)

·         “Parola” kısmına ise kurum sicil numarası

yazılması gerekmektedir

Adı
Tarih
Doküman
YAZILI SINAVA GİRMEYE HAK KAZANAN PERSONEL LİSTESİ.pdf
03.11.2022
PDF