Kurumumuzca 14/12/2019 tarihinde yazılı kısmı,
03-04/02/2020 tarihinde sözlü kısmı gerçekleştirilen Müfettiş Yardımcılığı
sınavı sonucunda başarılı olan asil ve yedek adayların listesi 24/02/2020
tarihinde resmi internet sayfamızda yayınlanmıştı.
Yapılan yerleştirme sonuçlarına göre açık kalan kadro
için aşağıda yayınlanan listedeki yedek adayın Kurumumuza yerleştirilmesi uygun
görülmüş olup, Atamasının yapılabilmesi için adayın, atamaya esas istenilen
belgelerin aşağıdaki adrese elden, APS veya kargo ile 09/07/2020 tarihine kadar
teslim edilmesi gerekmekte olup, APS ve posta ile gönderilen evraklardan
doğacak aksaklıklardan Kurumumuz sorumlu olmayacaktır. Ataması yapılan personel
657 sayılı Kanunun 62.maddesinde belirtilen süre içinde göreve başlamaları
gerekmekte olup, aksi halde aynı Kanunun 63.maddesi gereği atamaları iptal
edilecektir.
MÜFETTİŞ YARDIMCILIĞINA YERLEŞTİRİLMESİ YAPILAN YEDEK ADAY LİSTE |
|
İİBF BÖLÜMÜ |
|
SIRA |
ADI SOYADI |
1. Yedek |
Kemal GÜMÜŞSOY |
ATAMAYA ESAS OLMAK ÜZERE İSTENEN EVRAKLAR:
1- İnternet adresimizde yayınlanan Müfettiş
Yardımcılığı Atama Başvuru Formunun (tükenmez ya da dolma kalemle, silinti,
kazıntı olmayacak şekilde doldurulmuş) imzalı aslı,
2- Yerleştirmede kullanılan Öğrenim Belgesinin posta
ile gönderecek adaylar için noter tasdikli sureti, elden teslim edecek adaylar
için aslı ve bir adet fotokopisi ayrıca eğitimini yurt dışında
tamamlayanlardan, diplomalarının denkliği Yükseköğretim Kurulu tarafından
onaylanan denklik belgesinin aslı (Posta yoluyla gelen fotokopi ya da
üniversite onaylı belgeler kabul edilmeyecektir),
3- 6 Adet vesikalık fotoğraf,
4- İnternet adresimizde yayınlanan Mal Bildirim
Beyannamesi (tükenmez ya da dolma kalemle, silinti, kazıntı olmayacak şekilde
ve form arkalı önlü tek sayfa olacak şekilde kapalı zarf içinde teslim
edilecektir.),
5- İnternet adresimizde yayınlanan Güvenlik
Soruşturması ve Arşiv Araştırması Formu (Bilgisayar ortamında doldurulup fotoğraf
yapıştırılacak ve aday tarafından imzalanacaktır. 1 nüsha çıktı alınarak
dilekçe ile teslim edilecektir.)
6- Kurumuza yerleşen ancak Bakanlığımız ve Bağlı
Kuruluşları veya başka bir kamu kurumunda 657 sayılı Kanunun 4/A maddesine tabi
kadrolu memur statüsünde çalışanların kendi kurumlarından alacakları hizmet
cetveli ve kurumumuza atanmak istediklerine dair dilekçe,
HATIRLATMALAR:
1-Aslı ibraz edilmek kaydıyla getirilen belgelerin
fotokopileri Kurumumuz tarafından tasdik edilebilecektir.
2- Belgelerini teslim etmeyen adaylar hiçbir hak talep
edemeyecektir.
3-Güvenlik Soruşturması ve Arşiv Araştırması
Yönetmeliği’ne göre yapılacak güvenlik soruşturması ve arşiv araştırması için
doldurulacak formun eksik ve yanlış doldurulması durumunda atama işlemi gecikeceğinden,
formun bilgisayar ortamında (el yazısı ile doldurulan formlar kabul
edilmeyecektir) eksiksiz ve doğru olarak doldurularak aday tarafından
imzalanması gerekmektedir
4- Adayların güvenlik soruşturmaları ve arşiv
araştırmaları sonuçlandıktan sonra atamaları yapılacaktır.
5- Göreve başlayış tarihi itibariyle 657 Sayılı Devlet
Memurları Kanunu'nun 48’ inci maddesi gereğince atamaya esas teşkil etmek
üzere, Devlet Memuru olmasına engel olabilecek akıl ve ruh hastalığı
bulunmadığına dair sağlık raporunu teslim etmek zorundadır. Aksi takdirde
atamaları iptal edilecektir.
6- Atamaya esas belgeler teslim edildikten sonra
Kurumumuz tarafından incelenerek, yukarıda belirtilen şartlara sahip olan
adayların ataması yapılacaktır. Sınavı kazanan adaylardan gerçeğe aykırı
beyanda bulunduğu tespit edilenlerin sınavları geçersiz sayılacak ve ataması
yapılmayacaktır. Ataması yapılmış ise iptal edilecektir. Ataması yapılan
personel atama kararının kendilerini tebliğ edildiği tarihten itibaren 657
sayılı Devlet Memurları Kanunun 62 nci maddesinde belirtilen süre içinde göreve
başlamaları gerekmekte olup, aksi halde aynı Kanunun 63 üncü maddesi gereği
atamaları iptal edilecektir.
ADRES:
Türkiye İlaç ve Tıbbi Cihaz Kurumu, İnsan Kaynakları
Daire Başkanlığı
Söğütözü Mahallesi 2176.Sokak No:5 2. Kat
Çankaya / ANKARA Telefon: 218 34 79-218 38 67