01.10.2021 - Analiz ve Kontrol Laboratuvarı Dairesi Başkanlığı

Malumları olduğu üzere Kurumumuzca 15 Temmuz 2018 tarih ve 4 nolu Cumhurbaşkanlığı Kararnamesi’nin 506 ıncı maddesinde sayılan; ilaçlar, ilaç üretiminde kullanılan etken ve yardımcı maddeler, tıbbî cihazlar, vücut dışı tıbbî tanı cihazları, geleneksel bitkisel tıbbî ürünler, kozmetik ürünler, homeopatik tıbbî ürünler, insan vücuduna doğrudan temas eden biyosidal ürünler ve özel amaçlı diyet gıdaların kalite kontrol analizleri Kurum işlemlerine esas olarak yürütülmektedir. Bu bağlamda Kurumumuz tarafından ihtiyaç duyulan test parametreleri için  aşağıda yer alan “Yetkilendirilmiş Laboratuvarların Çalışma Usul Esasları Hakkında Kılavuz” hükümleri doğrultusunda yetkilendirilme işlemleri de yapılmakta olup  ilgili Merkez/Laboratuvarın*, hizmet kapsamı doğrultusunda yukarıda sıralanan ürün matrislerinde yapılan testlerden “Yetkilendirilmiş Laboratuvarların Çalışma Usul Esasları Hakkında Kılavuz”un gerekliliklerini karşılaması kaydıyla, yetki almak ve hizmet sağlamak üzere talebini resmi başvuru ile Kurumuza iletmesi gerekmektedir.

İlgili süreçte, hizmet olanaklarına yönelik ön değerlendirmenin yapılabilmesi amacıyla söz konusu kapsamda başvuruda bulunacak Merkez/Laboratuvarın temsilcisi tarafından, Merkez/Laboratuvarın*analiz hizmet kapsamının cihaz-yöntem belirterek listelendiği doküman ile yetki almak istenilen testlerin belirtildiği talep bilgisinin analiz.bilgi@titck.gov.tr e-posta adresine gönderilmesi gerekmektedir.

Kamuoyuna saygı ile duyurulur. 

 

* Kamu Kurum/Kuruluşları ile Üniversitelere ait Merkez/Münferit Laboratuvarlar

 

Adı
Tarih
Doküman
Yetkilendirilmiş Laboratuvar Kılavuzu.pdf
01.10.2021
PDF
EK1-Başvuru Dilekçesi.docx
01.10.2021
EK2-Laboratuvar Tanıtım Bildirimi.docx
01.10.2021
EK3-Personel Yetki Listesi.docx
01.10.2021
EK4-Cihaz Ekipman ve Kalibrasyon Listesi.xlsx
01.10.2021
EK5-Analiz Parametreleri Kontrol Listesi.docx
01.10.2021
EK6-Analiz Yetki Belgesi.docx
01.10.2021
EK7-Denetim Bulguları ve Uyg. İşl.docx
01.10.2021
EK8-Numune Transfer Formu.docx
01.10.2021